5 Haziran 2010 Cumartesi

Ich bin eine Berlinerin & Ich liebe Praha

Gezmeyi, farklı yerler görüp değişik kültürler tanımayı, farklı mutfaklara ait yemekler yemeyi, efenim gittiği yerlerden arkadaşlara magnet getirmeyi herkes ister. Dünyayı gezmek, her faninin ütopik hayallerinden biri. Eh ben de bir fani olduğuma göre, benim de tabii. Lakin şimdiye dek yaban ellerde dek pek az yeri görebildim. Göreceğim, gitmek istediğim yerler çook ama çok. Şimdiye kadar gittiklerim Prag ve Berlin. 

Naçizane sıralamamda Floransa, Toskana ve Barcelona var. Bakalım... Kısfmet! Geçenlerde bir arkadaşla konuşurken, hayal bile kurmadığımı fark ettim. Kanepemde derin düşüncelere yatay biçimde dalmışken "Ulan yaşın kaç oldu hala pinekliyorsun, dişi Bezgin Bekir!" dedim kendime. Böyle bir silkindim, hareketlendim filan, hatta kalkıp mutfağa gittim, kavunla İzmir tulumu yedim, o derece.

Sonra yine başka bir arkadaşımın da sevgilisiyle adaylar arasında olduğu sitedeki çiftlerin videolarına baktım. Daha 20'lerinde gezip gördükleri yerleri, nasıl eğlendiklerini gördüm, moralim bir bozuldu arkadaş, o kadar olur! Ne güzel hayatlar var yahu! Dedim, bunca sene boşuna nefes alıp vermişim ben, tüü Allah beni kahretmesin! 

O yüzden kulağıma toprak dolup burnum düşmeden, takma diş bardağımın suyunu yanlışlıkla içmeden silkinip kendime gelmeye karar verdim. Yeter bu kurumuş kabuğunu ağaçta bırakmış cırcır böceği ruh hali! İçin bomboşsa doldur, kalk, bir şeyler yap! Berlin'le Prag'ı hatırla, yine yapabilirsin!

Al sana Berlin onlaması, copyright'ı bende, bilmem hatırlatmama gerek var mı ;)


Al, bu da Prag dokuzlaması. Bunlar hafızanı yerine getirmeye yardımcı olur belki, ha?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder