8 Eylül 2010 Çarşamba

Komiksun, coming soon

Bu ülkede komik şeyler de oluyor. Yok yok, genel olarak komik şeyler oluyor aslında. Youtube bilmem kaç yüz gündür kapalı, google'ın birçok ürününe ulaşılamıyor, sitelere giriş teker teker engelleniyor, aman halkımız bu tür şeylerden etkilenmesin... Üçüncü dünya ülkesini geçtim, internet özgürlüğünde galakside sondan kaçıncıyız acaba? İnternetten aman bir şey dinlemeyin, sakın ha bir şey izlemeyin, uu, zinhar google vs ile araştırma yapmayın, cısss! Çarpılırsınız, çarpılmakla kalmazsınız, örnek vatandaşlığınıza halel gelir Allah muhafaza!

Sonra referandum tartışması saçma sapan bir hal almaya başladı, kavga gürültü gırla, iş yarışı da geçti, herkes coştu, ama millet hala neye evet, neye hayır diyeceğinden habersiz. Kafalar öyle bir bulandı ki. Sonra yok basketbol maçını Başbakan izliyor diye ponpon kızlar çıkarılmadı hadisesi. Arada U2 şişirmesini gazladılar, daha da komiği, bakanlar filan izledi konseri, U2 konserini!!! Zülfü Livaneli "Yiğidim Aslanım"ı söyledi. Ülkemin başbakanı çıkıp "U2'yu biz getirdik" dedi. Konser parti propagandasına döndürüldü.  Yok Bono köprüden yürümek istedi diye köprü kapatıldı, insanlar trafikte kaldı... Hey yavrum hey!

Aşağıdaki fotoğraf bir düğünden alınmış gibi durmuyor mu? Konsere gitmediğim için ayrıca mesudum.  Hem de delicesine...


Tüm bu olanların üstüne de "U2 belli şeyler değiştiği için geldi" beyanatı sıvanınca dayanamadım, güleyazdım. Hem de kahkahalarla. Evet, U2 insan hakları ihlalleri bahanesiyle yıllardır gelmediği söylenen ülkemize; her şey güllük gülistanlık oldu, özgürlükçü, demokratik bir ortam sağlandı diye topladı tırlarını devasa sahnesini, geldi! Öyle mi?
Ne şerbeti içiyorsanız aynısından istiyorum!

Neyse... Herkese mutlu ve neşeli bayramlar. Sevdikleriyle, sağlıkla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder