28 Nisan 2011 Perşembe

Yalnız


Bahar gelemedi. Bu şarkı da duruma cuk oturdu. Her sabah uyanmakta ve işe gelmekte zorlanıyorum. Trafik canımı sıkıyor. Bu sabah da uyanamadım, zeytin gibi çizik gözlerle geldim işe. Ofiste paso müzik dinliyorum, kafamda koca kulaklıklarla soyutlanırsam ortamdan, belki biraz daha çekilir olur diye. Mesai vs. Ofis içi/dışı zorlama sosyalleşmelere gıcığım. Ama akşamları seviyorum eğer sevgilimi göreceksem. Kaçmalı yine bir yerlere birlikte, nefes almak lazım. Şarkıya geçeyim ben en iyisi. 




"Bu sabah yalnız uyandım,
Aynada kendime baktım,
Gitmek ne zor kararmış,
Acilen kaçmam lazım!

Yol var içimde,
Gitmek var hep dilimde,
Nefes alamam ben bu şehirde,
Acilen kaçmam lazım!

Son defa görmek için geleceğim yanına,
Sonra yol alır beni kalır her şey ardımda.
Sensizlik zor bilirim gitmeliyim sonunda,
Yol varsa içinde bakamazsın ardına"

5 yorum:

  1. baharın gelememesinden mi bu sabah kalkamama, iş yerinde bulunmak istememe hali yaa. aynı durum bende de söz konusu off:/

    YanıtlaSil
  2. sabır sabır :) bahar gelecek, enseyi karartmamak lazım.

    YanıtlaSil
  3. müthiş şarkı müthiş.

    YanıtlaSil
  4. her sabah bunu dinleyerek uyanmak hoş olmaz ama :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil