6 Mayıs 2011 Cuma

Mektup

Mektup yazmayı severim. Mektup almayı da. Bana gelenleri güzel teneke kutularda saklarım. Teneke kutuları da severim zaten. Arada aklıma geldikçe çıkarıp okurum o mektupları; yazıldığı günleri, o zamanlarda olanları hatırlamak hoşuma gider.



Bu zamanda hala yazan var mı bilmem. Bir-ikisini tanıyorum :) Dostum Ferminaanım'a yazarım. Bir de sevgilime. Onlar da bana yazar. Bazen de anneme, abime, babama yazarım. İçimden kime yazmak gelirse... Canım, o an kimi sevindirmek isterse...




Eskiden yılbaşlarında Unicef kartları da atardım. Zamanla yılbaşı kartı alışkanlığımı kaybettim. Ama üşengeçlikten. İnsanların posta kutularında fatura ya da saçma sapan pideci flyer'ları dışında bir şey bulmaları çok güzel bir şey bence. Romantik. Gülümsetici.

Dokunabilmek, defalarca okuyabilmek... Hoş.

Hmm, bu konuyu daha önce yazmış mıydım? Bilmem! De ja vu :)

Güzel fotoğrafların kaynağı/devamı için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder