29 Temmuz 2011 Cuma

Energizer

Nefis hafta sonu programı: Derle-topla-kutula, ev temizliğinde yardıma gelen ablaya nezaret et, hazırlanıp Kuruçeşme'deki arkadaş düğününe koştur, akabinde yeni eve taşın. Ofistekiler de pek şakacı, diyorlar ki "Bu akşam teknedeki yemeğe neden gelmiyosuuuun?" Keyfimden!

En yakın arkadaşlarından birinin düğününe gitmesen olmaz, ablanın yanında durmasan olmaz, e eşyalar pis eve nakledilse hiiiç olmaz; o vakit ha gayret yıvriim! Ne demişler, hamama giren terler; yoksa hamam terleyene mi girerdi; unuttum.

Acep B vitamini iğnesi mi vurdursam yoksa Energizer pilleri fitil mi etsem? Belki Smallville ya da Kripton'da yaşasaydık, her şey daha ışık hızında tezahür ederdi. Yorulmadan. Fırt oraya zırt buraya, en fazla saçlarım uçuşurdu be.

O zaman bu şarkı benim için gelsin:



Ama ben dediydim doktora "Bu diz bitmiş, vurun siz beni" diye;"Estağfurullah" dedi. Kibar kasap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder