28 Temmuz 2011 Perşembe

Yarışma yeteneksizleri

Sevgilinin evinden eşyalarımı topladık, epeyce şey birikmiş 1 yılda. Taşıdık getirdik. Geldim benim eve. Oğlanlar attı kendilerini balkona, ben de kanepeye yayıldım. Sıcak. Televizyonda Aşk Tarifi vardı. İzledim yeniden. Yemekle aşk iyi bir ikili sanırım. Birlikte yemek yapmak da yemek kadar keyifli. Güzel yemek yapan adamlara saygı duyarım, sevgilinin de güzel yaptığını belirtmeye gerek yok sanırım :)

Ortalık yine yetenek yarışmasına kesmiş; dans bir yandan, artizlik öbür yandan. Birinde Huysuz Virjin, öbüründe Müjde Ar, Nurgül Yeşilçay filan var jüride. Uuu, Nurgül kadar güzel, Müjde kadar esprili, Virjin kadar eleştirel olmamız namümkün elbette. Lakin yarışmacılar dökülüyor, skeçler yerlerde sürünüyor. Dansçı ve artiz olduğumu iddia edemem ama, geceliğiyle kanepesinde pinekleyen ben bile söylerim ne ka kötü olduğunu, jüri olmaya ne hacet...

Pöh, çok sıkıcısınız be.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder