21 Ağustos 2011 Pazar

Sırtım tutuldu yeminle

Yihuuu nidalarım daha denize ve kuma kavuşamadı, lakin şu an mukavva kutu, kargo bandı ve uyuyan kedilerle kucaklaşmakta. 3. rulo bandı bitirdim. Ben deli gibi debelenirken, inadına uyuyor sanki herifler. Hele Obi, bunları yazarken bile elimin üstünde uyuyor. Totomdan ter aktı affedersiniz, her ama her taraf, üstleri yazılı kutu içinde. 

Meğer yıllar içinde ne çok süprüntü biriktirebiliyormuş insan, kendimden tiksindim! Bütün ergen günlüklerini, saçma sapan bir sürü boşuna saklanmış ıvır zıvırı yırtıp attım. Hiçbirini yeni evimize taşıyasım yok. Bir daha bu kadar şey biriktiresim de yok. Safi toz, safi çöp. Öh! Eskiden bir şeyler ifade ettiklerine inanasım gelmedi onlar ortalığa yayıldıkça... 

Ergenlik ve ergenlikte yaşanan tüm şeyler çöp olmalı, klozette yakılıp üstüne sifon çekilmeli. Utanıyor insan. O ne acı, o ne bitmek tükenmek bilmez bunalım... Dünya yıkılmış da altında bir tek ergenler kalmış sanki. İnsan ergenken 30'lara geleceğini düşünemiyor, 30'lara gelince de ergenliğinden utanıyor sanki yaşayan kendisi değilmiş  gibi. 15-17 yaşlarında ota boka isyankar ukala bir terbiyesizken, 30'larındakiler için "Yaşlı la bunlar" diyecek kadar ileri gidebiliyor. Misal 32-33'ünde de, otobüste herr şeye kişneyerek gülen liselilere gıcık kapabiliyor. Tuhaf bir çelişki. 

Of, bugünümün özeti: Ayıkla-at-kutula-bantla, acı yok Rocky; hadi bakim.


Yeni ev, perdeler takılınca daha da eve benzedi. Bayıldım kendilerine, bir kapatıyoruz; sıfır ışık sızıntısı, akşama kadar kış uykusuna yat! Evet, daha halımız, yemek masamız, birtakım koltuklarımız falan yok ama epeyce yol katettik. Hem halı da pek sevmem.

Bu arada yukarıdaki deli, dün gece taşındı. Gecenin köründe yukarıdan eşya indiren adamları gözümle görmesem, inanmazdım. Ama gitti. Komşular olarak birbirimizi "Geçmiş olsun" deyip tebrik etmeliydik bence. Giderayak balkonumdan kurumuş menemen malzemesi temizlemeyeceğim için pek mesudum.

Ben kutulara döneyim, kediler de horlamaya devam etsin. Adaletin bu mu dünya! Gerçi annem dürtüklemese bu kadar Speedy Gonzales misali hızlanmazdım ya ben, neyse... Kulağım haberlerde, cumadan itibaren bayram nedeniyle büyük göç başlıyormuş, aman selametle...  

(Bu arada, şu 3 kollu insanların koşuşturduğu GSM operatörü reklamı pek iğrenç.)

Bitsin kutular mümkün olabildiğince, duş alıp uyumak tek dileğim. Yarın iş de yok, öyle bir uyumak ki böyle fosur fosur, pireli cinsinden...

2 yorum:

  1. Ahhhh kediler! Onlar hep öyledir. En sıkışık zamanında onlar genelde aralıksız uyur. 3 günde toplasan 5 saat mi uyudun? Onlar senin yerine de uyur; Azıcık uyuyup alarmın defalarca ertelenmiş acı sesiyle uyanıp en fazla 10 dakika sonra evden mi çıkman gerekiyor; merak etme onlar senin yerine de uykuya devam ederler; g.tün tutuşup en kısa zamanda 3 kişilik işi tek başına mı halletmen gerekiyor? Dinlenme kısmını kediler hallederler!

    YanıtlaSil
  2. :) Gecenin bu saatinde, bütün gün uyumanın verdiği enerjiyle etrafı dağıtmaya başladılar bile. Sabah o kutuları yerde görürsem eğer, ben de gece uyumuş olmanın verdiği enerjiyle "ya allah" diye coşacağım!

    YanıtlaSil