19 Ekim 2011 Çarşamba

"Seni seviyoruz" "Banane"

Saatin 6 olmasıyla son ders zili çalmış velet gibi kaçtım ofisten. Biraz alışveriş yaptıktan sonra yemek yapmak üzere eve geldim. Mandalina, soğan, yoğurt filan neyse de, kasaba ödediğim paraya inanamadım. Oha, Porche'ye binmiyoruz ama davukla kıyma da mı almayalım, bu ne la! Neyse, onları buzluğa tıkıp yeşil mercimekle bulgur pilavı pişirdim. Pek sevdiğim bir ikili. Kara şimşekle sarı kız. Oğlanlar ağlayıp durdu. Obi laptopa yattı. Bence kavrulmuş soğanla domates versem yerler,  o kıvama geldiler artık. Yırtıcılık filan yalan. Kuru mamayla nereye kadar yırtıcılık zati...

House izliyorum bir yandan, yeni gelin acile kaldırılan kocasının başında ağlayan te üniversiteden arkadaşı heriften kıllanıp "Sen gey misin, bunu senden duymalıyım!" diye hönkürdü kocasına. Adam da döküldü "Bi gece sarhoştum, olanlar oldu" filan diye... 


 Şimdi de karısıyla doktora "Valla normaliz biz, sevişiyoz" filan diye açıklama yapıyorlar. Ama kız terk etti herifi. Adam daha kendinden emin değil zira. House anlamıştı vaziyeti, yuva yıkıldı diye üzülmedi haliyle.

Neyse... Bugün canımı çok sıkan bir şey oldu ve konuya nasıl gireceğimi bilemiyorum. Yıllardır basın-yayın-reklam vs. sektöründeyim, buna alışmam lazım ama sinirlenmeden edemiyorum. Pek sevdiğim, yetenekli, zeki, işini iyi yapan, düzgün de bir insan olan bir abimiz işten çıkarılmış dün. Zaten layık olmadığı boktan bir yerde çalışıyor ve 2.5 aydır maaş alamıyordu.  2.5 ay!!!

Ama pişkin herifler "Seni seviyoruz" filan demişler yüzsüzce. Sevsen n'olur sevmesen n'olur gerizekalı; bu, adamın kredi kartını, kirasını ya da faturalarını ödüyor mu?! Aç da münasip bi yerini sev ya da git karını sev, ki onu da boynuzluyorsun hayvan herif! "Ben de zor durumdayım" filan demiş gözünü ayırmadığı ayfonuyla oynarken. Yahu adam alyansını satmak zorunda kalmış! Alyansını!!! Ötesi var mı? Bu ne boktan iş! Umarım üçkağıt yapmadan tazminatını öderler, parça pinçik edip ziyan etmezler. O da bir an önce, daha iyi bir yerde iş bulur. Ne pis sektörmüş be!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder