26 Aralık 2011 Pazartesi

Last week

Hafta sonu aile ziyareti, arabanın camına vuran karlar, güzel yemekler, aileye verilen erken yılbaşı hediyeleriyle  geçti. O güzel yemeklerden büyük bir kısmı şimdi buzdolabımızda. Pazar evi biraz toparlarken, sonunda pasaportumu buldum. Mesudum. 

Yılbaşı ağacı için biraz daha süs aldık, çamaşırlar yıkanırken yayılıp gazete okumaya başladık. Gündemdeki son haberler gayet can sıkıcıydı gerçekten. Özellikle milletvekillerinin dudak uçuklatacak maaş zamlarının şakadanak, oybirliğiyle kabul edilmesi. Soran olmasa da, ben helal etmiyorum. Akabinde heyecanlı bir Behzat Ç. bölümü ve uyku...


Ofise geldim, biri gözlerini ve kaşlarını mı ne kaldırtmış ameliyatla ya da botoks yaptırmış, ki kendisi daha 34 yaşında, "Geçmiş olsun" dileklerini kabul ediyor; biri telefonda yine her zamanki gibi birileriyle kavga ediyor.  Pek acayip vaziyetler...  Yılın son haftası, Mutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder