13 Aralık 2011 Salı

Lö master dö la triplex

Sandviç hazırlamak için vakit bulabildiğim koştur koştur bir sabahtan sonra geldim işe. Oturdum bilgisayarın başına... Yeni müdürümüzün asistanından ilginç bir mail gelmiş. 

Kendisi (asistan değil, yeni müdür) 3 master yaptığı için biz pek eğitimsiz kalıyoruz sanırım gözünde. Ales, doktora ve master yapmak isteyenler asistanına haber vermeliymiş. İş İngilizcesi konuşmak isteyenler ise öğle paydosunda verilecek kurs için ayrıca başvuracakmış. 

Böylesi bir uygulama için sevinsem mi üzülsem mi, bilemedim. Kendisini bizi eğitmeye adaması hakkında ne düşüneceğimi bilemedim daha doğrusu. Şakacıktan ilkokul 3'ten terk olduğumu itiraf etsem mi diye düşündüm. Bir sonraki maile geçip ev yapımı sandvicimi kemirmeye devam ettim.

O sırada fonda şu çalıyordu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder