28 Aralık 2011 Çarşamba

Make a wish

Yeni yıl dileklerine kaldığım yerden devam... İlk üçü şuradaydı.



4. Sürekli ötelediğim şeylere yeni yılda başlayabilmeyi diliyorum. Spor olur, kalan kayıp pasaportu bulup seyahat planı yapmak olur... Olur da olur yani.

5. Üşenmedim bu yıl piyango bileti aldım, Nimet Abla değil ama olsun; bi güzellik olmasını diliyorum.

6. İş yerinde olabildiğince (ne kadarsa artık o) mutlu, bazı bünyelere karşı daha sabırlı olabilmeyi diliyorum. Belki sinirleri aldırmak, dudak kenarlarını kulaklara mandallamak lazımdır; bilemedim.

7. Evdeki eksikleri yavaş yavaş tamamlamaya devam etmeyi, dilediğimiz şeyleri acele etmeden yavaş yavaaaş alabilmeyi diliyorum, bir de oğlanların halılarla portmanto kapılarını rahat bırakmasını...

8. Oğlanların hep böyle mutlu, şımarık ve keyifli olmasını; dün akşamki gibi aile fotoğraflarının tam göbeğinde olmalarını diliyorum.

9. Gazete ve televizyonlardaki kan-revan hallerin, gözyaşı ve perişanlığın, oybirliğiyle  tavana vuran maaşların yanında yaşanan sefaletin azalmasını diliyorum. Hayır, sansür değil dileğim; bunların gerçekten azalması umudu...

10. Sevdiğim herkesin (aile, dostlar, sevgili...) dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum. Seyahat etmek mi, emeklilik mi, annelik mi, güzel bir halı mı, aşık olmak mı, evlenmek mi, film çekmek mi, kitap yazmak mı, çikolata yapmak mı... Neyse artık dilekleri...

Özetle, hepsinden önemlisi beden ve ruh sağlığı, akabinde huzur diliyorum. Herkes, hepimiz için...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder