28 Aralık 2011 Çarşamba

Maksat, bi işe yarasın

Yılbaşı için ofiste düzenlenen hediye çekilişinde bana, pek de muhabbetim olmayan bir oğlan çıktı. Kendisinin Galatasaraylı oluşu dışında zevkleri, kişiliği vs hakkında hiçbir bilgim yok. "Ne hediye alsam yarebbim, GS logolu terlik-çorap-kravat filan çok saçma" derken, aklıma başka bir fikir geldi.

Kahve Dünyası'na sık sık uğruyoruz. Dün akşam uğradığımda, bir arkadaşımla karşılaştık. "İyilik kutusu arıyorum" dedi. Ee, ne ki o? Kahve Dünyası'nın sosyal sorumluluk projesi kapsamında da kutular hazırladığından söz etti, şirket çalışanları için topluca onlardan alacakmış. Bu kutulardan aldığınızda, tüm geliri o vakıflara gidiyormuş. Hoşuma gitti fikir.

Koruncuk (Korunmaya Muhtaç Çocuklar) Vakfı için kahve ya da fondü seçenekli Koruncuk Kutuları, Darüşşafaka için Darüşşafaka Bardakları, TEGV (Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı) için TEGV Yılbaşı Kutusu, Özel Olimpiyatlar Madlen, Türkiye Spastik Çocuklar Vakfı Kutusu var. Hepsine bayıldım.



Ben ofisteki oğlan için TEGV kutusu seçtim. İçinde 2'li Türk kahvesi fincanı, 100 gr Türk kahvesi ve cam kase içinde karışık draje varmış. Evla. Kız arkadaşıyla kahve keyfi yaparlar. Hem kahveli-fincanlı-40 yıl hatırlı ve çikolatalı-ağız tatlandırmalı bir hediye olsun, hem de bir yerlere fayda dokunsun. Galatasaray'a gideceğine para, derneğe gitsin. Fiyatları max 25 TL. Ayrıntılar bu linkte. Yılbaşında hem ağız tatlandırmak, hem yardımda bulunmak isteyenlere...

1 yorum:

  1. darüşşafaka fincanlarına bayıldım. koşayım yarın hemen.

    YanıtlaSil