16 Ocak 2012 Pazartesi

Golden Globe 2012

Golden Globe ödüllerini izliyorum da, naçizane aklımda kalanlar şunlar oldu:


Kate Winslet

  1. Kate Winslet ne kadar güzel ve tatlı bir kadın yarebbim! Kuaföre kadar teşekkür etti ve yine elbisesi çok hoştu.
  2. Michelle Williams'ın Marilyn Monroe performansını gerçekten merak ediyorum. Kendisini severim, kızını anlatışı hele, çok tatlıydı. Elbisesi kötüydü ama, yapacak bir şey yok.
  3. Madonna sanırım hiç yaşlanmayacak. Edepsiz.
  4. Brad Pitt hala çok cool. George Clooney de öyle, birinden yürüttüğü bastonuna rağmen :)
  5. Beğenmeyen beğenmesin, Angelina Jolie taş gibi. Ya bu törendeki herkes çok mu zayıftı neydi bir de... Çubuk kraker gibiydi millet.
  6. Meltem Cumbul'un barış mesajı verip çekilmesi ne saçmaydı yav öyle. "Annem de videoya kaydediyor şu an" filan da deseydi tam olacaktı. Bari adayları sunsaydı ya da ödül filan verseydi "uluslararası film yıldızı"mız. (Aslında bu 1. sırada olmalıydı. Araştırdım ama bu manasız hareketinin kaynağına ulaşamadım.)
  7. Ee, bir de Meryl Streep süper Demir Leydi olmuş kanımca.  Helen Mirren, az içeydin.
  8. İğrencim ama Jodie Foster'ın oğulları ne koca kafaymış yahu! 
  9. Felicity  Huffman'ın şarkısını beğendim. Jessica Lange, o sırta o dekolte olmamış abla.
  10. Nicole Kidman'a gıcığım. Botokslu haline hele, daha çok. Morgan Freeman'ın konuşması hoştu. "İnsan sevdiği işi yaparsa hayatı boyunca çalışmazmış. Öyleyse ben 45 yıldır bir gün bile çalışmadım"
Not: İngiliz aksanını sevmeye başladım sanırım. 
    Michelle Williams
    Angelina Jolie

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder