21 Ocak 2012 Cumartesi

Kurabiyeli ders

Cumartesi çabuk geçti. Evde temizlik vardı, bey refakat etti ablaya. Ben de
Bilgi Santralistanbul'daki Yurttaş Gazeteciliği dersime girdim, çok eğlenceliydi. Bu derslere girmekteki amacım internet kurdu olup zilyon tane yerde sekmek değil, vaktimin tümünü smart phone ya da laptop'la internette geçirmek ya da sertifikayı çerçeveletip duvara asmak hiç değil.  Sadece farklı bir şeyler öğrenmek derdindeyim. Yeni insanlarla tanışmak da yanıma kâr... Hareket berekettir, değişiklik iyidir.

Bugün hem scribd, klout, google reader, dropbox, joomla, storify, pinterest, docs google vs gibi daha önce kullanmadığım birçok şeyi öğrenip tumblr ve wordpress'in ayrıntısına indik, hem de nefis kurabiyeler yedik. Kaynakları şu blogun sahibesi hanımefendi. Nefistiler, önce facebook'u dişledim :)

Söz konusu kurabiyeler

Derse online katılmak eğlenceli oldu, bu kez notebook götürmeyi akıl ettim. Bizzat bahsedilen sitelere girince daha akılda kalıcı oluyormuş. Twitter'ı hatırladım yeniden. Ne ka efektif kullanırım, bilinmez. Derste epeyce twit ettim lakin. Mevzusu da işlenirken, dersin sayfasına yazdım taze taze. Yav ama bu kadar çok yere bu ka çok şey yazılabilir mi? Zaten herkes farklı platformlarda benzer malzemelerini paylaşıyor. Twitter'dan Friendfeed'e, ordan hop öbürüne aynı şeyleri aktarıyor. Gerçekten bir şey üretiliyorsa tasdix ile adınıza tescillemek ya da creative commons ile kendinizi bir derece korumak mümkün.

Akşam geldim; ev mis gibi; beyin elinden çıkma şahane yemekler hazır. Oğlanlar uykuda. Animal Planet'te ise çirkin köpek yarışması...

Baygın Yoda
Şaşkın Yoda
Hava ise yağmurlu, kar manzaraları geçen haftada kaldı. Yarın pazar. Şahane kahvaltı günü!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder