13 Şubat 2012 Pazartesi

Hafta sonları uzatılsın!

Hafta sonlarının uzatılmasını talep ediyorum! Cumartesi Santral'den çıkıp yaldır yaldır eve koştum, akşama misafir vardı zira. Bey sürpriz yapıp saçını kestirmiş. Onu hiç kısa saçlı görmemişim, bi şaşırdım önce ama beğendim; yakışmış. Akşama büyük misafirler vardı; dayılar, ananeler ve kuzenler. Bey epeyce yardım etti sağolsun, neredeyse her şeyi o pişirdi;  kalanını da ben hallettim. 

Güzel bir akşamdı, ananemin hayat bilgisi kitaplarındaki nineler gibi kucağında kediyle oturmasını ve büyük teyzenin söylediklerine kıs kıs gülüşünü unutamayacağım. Bir yandan dizideki kızın edepsizliklerini tartışıp bir yandan oğlanları sevmeleri, komikti. Yedik içtik güldük. En kalabalık misafir ağırlamayı da başarıyla atlattık, her şeyi beğendiler; oğlanlara bayıldılar. Teyzem, "Ay bize gelirken getirin bu kuzuları da, oy maşallah bunlara" deyince şaşırdım!  Dua alan araplar :)

Pazar ise arkadaşlarla Büyükada'ya gittik. Deli kahvaltıdan sonra vurduk kendimizi yollara. Peşimize takılıp neredeyse Aya Yorgi'ye kadar o yokuşu tırmanan kara kediye sevgilerimi sunuyorum buradan. Yolun zorlu kısmına gelince bir ileri bir geri bakıp kararsız kalışı... Oy. Adanın kedileri genel olarak nefis zaten, hepsi çok güzel. Fotoğrafları yükleyince kendilerine ayrıca değineceğim. Önce kediler, sonra köşkler... Bir tane kir-pas içinde beyaz yavru vardı; bir gözü mavi, diğer yeşil... İnsan hepsini almak istiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder