26 Haziran 2012 Salı

Ofiste dinlenesi şarkılar_1

Böyle bir liste elzem oldu benim için. Ofiste dinlenecek şarkıların başına James  Brown'dan "I Feel Good"u yerleştiriyorum. Özellikle pazartesi sabahları 2-3 doz gider, olmadı loop'a alınız.

Şarkının başlamasıyla birlikte bünyede bir oynama/sallanma/çalkalama isteği hasıl oluyor. "Shake it baby" vaziyeti bir nevi...

Ben denedim, tekerlekli ofis koltuğunda çaktırmadan sallanabilir, göbeği sağa sola kıvırabilirsiniz. Kalça da az biraz oynayabilir. Omuzlar sabit durmalı ama. Malum ofisler ciddi yerlerdir. Bedenin masa üstündeki kısmı sabit, masa altında ise uu eğlence gırla.

Başka ofis şarkısı önerisi olan?

11 yorum:

  1. denedim gerçekten omuzlar sabitken alt taraf oynayabiliyo! :))

    şuna http://www.youtube.com/watch?v=qxlXmKgbfX0 nasıl hareketler yakışır... kafamı sabit tutamıyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli olan, alt tarafı bağımsız olarak oynatabilmek :))

      gönderdiğin şarkıda kalça bile titretilebiliyor, bel kırılabiliyor :) ben masaya dayanmış dirseklerle sağa sola da kıpraştım acık :P hala öğle tatili sayılır diye kafayı da salladım; stajyer kıza rezil oldum :)

      Sil
  2. http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&NR=1&v=a91pJDut50E

    bi de bu var ki... izlemeden dinlemek lazım yoksa mazallah o kollar kalkar havaya :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo, bu adamı madara eder ofise :) şu an kulaklıkla hipopotam gibi çalkalıyorum masa altında, ahaha :)

      Sil
    2. pazar günü düğün var hipopotama bakıp çalışayım ben de birazcık :))

      Sil
    3. Düğünlerde hipopotam dansı yapmayan, Shrek'ten ürken bizden değildir :)

      Sil
    4. :D :D :D

      hööytt! değildir evet :)

      Sil
  3. Kendinden shake'li: Florence and The Machine - Shake It Out

    Elleri kolları $u (http://media.tumblr.com/tumblr_lmzl41yDjQ1qit4a9.gif) $ekil sallayaraktan: Depeche Mode - Never Let Me Down Again

    Supernatural seyrediliyorsa Dean akla getirilerek: Survivor - Eye Of The Tiger

    Eğitilmemi$ sandalyemle co$ar ta$ar, oradan oraya savrulurken patrona yakalatan: Muse - New Born

    Bilumum Prodigy + Skin/Skunk Anansie'giller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah listenin olmazsa olmazı: Queen - Under Pressure =)

      Aha bu da püskülün olayım dumtıs sallanayım: Ida Corr ~ Fedde Le - Grand Let Me Think About It http://youtu.be/19WUwZYM7bM

      Sil
    2. Oy, Queen olmazsa olmaz tabii... Klasiklere girmişken AC/DC Thunderstruck diyorum bir de ben :) http://www.youtube.com/watch?v=o018byLnMFM

      Hahaha, mor püskülüne bonus kafasına kurban Ida Corr vs Fedde Le videousu açınca ekranda, arkada tribün oluştu :)) Malum açık ofis!

      Sil
    3. Teşekkürler :)

      yanlışlıkla sildiğim mesajı tekrar yazışımdır:

      Florence and The Machine'in tüm albümleri bu aralar loop'ta. Bir de Queen patlatıyorum sık sık.

      Skunk Anansie dinlemeyeli epeyce oldu. Hah, bir de Marina & The Diamonds'tan Mowgli's Road!

      Uuu, Eye of the Tiger! Hepsini alıyorum sıraya :)

      Sil