11 Haziran 2012 Pazartesi

To Rome With Love

Woody Allen, hakkında fikir yürütürken kararsız kaldığım bir yönetmen. Bazı filmlerini seviyorum, bazılarına gıcık oluyorum. Ruh halime göre de değişiyor olabilir bu durum, bilemiyorum. En son "Midnight in Paris"ini izlemiştim, bana pek de kötü gelmemişti.

Şimdi de trailer'ını gördüğüm filmi hoşuma gitti gibi, onu da izlemek istediğimi fark ettim. Barselona, Paris, Roma derken; filmi beğenmesem bile en kötü ihtimalle gezmek istediğim yerlerin güzel sokaklarını görmüş olurum diye düşünüyorum. Sinematografik değil, bir nevi turistik kaygı da diyebiliriz buna.

Yoksa hakkaten çok konuşan, huysuz ve takıntılı bir yaşlı adama benziyor. Sadece yönetse de, Hitchcock gibi filmlerinde görünme hastalığından vazgeçse? Hadi o şöyle bir görünüyordu, bu bariz rol kesme derdinde.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder