7 Ağustos 2012 Salı

Helelele!

Bugünün diğer güzel anlarından biri de ofis masamda bulduğum üç zarftı.  (Saat yönünde) Biri Seda'dan, biri Leylak Dalı'ndan, diğeri de Brighton'daki Saçaklı'dan gelen kartpostallar! Buzdolabımızdaki 3. Londra kartpostalı oldu bu :) 

Çok teşekkür ederim, hepsini çok beğendim. Leylak Dalı, minik kitap ayracı için ayrıca teşekkürler. Çok naziksin. Seda, şeftalili pul güzelmiş. Saçaklı, benim için Piccadilly'ye git :)

Jardzy de çirkin kartlar göndereceğini yazmış, bakalım bende neler var ona göre, hi hi :P

Muhaberattaki Ali Bey "Ehihihi, yine kart mı geldi Verbaaanım?" dedi yanımdan geçerken. Bence o da evrak ya da fatura getirmekten sıkıldı, kartpostal taşımayı sevdi.  Evet evet, hissediyorum bunu, onun da hoşuna gitti :)

15 yorum:

  1. aiyy saçaklı'yla aynı kartı mı atmışız bi de yoksa ahahaha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, aynen öyle ama olsun :))

      Sil
    2. euheuheue 10 tane London kartindan daha once olani mi secmisim! bravo bana :D

      Sil
    3. olsun boşver, ben seviyorum bu kartı hem :) londra'ya gidersem ben de size aynısından atarım, bu bir geleneğe dönüşür :P

      Sil
  2. en güzel kart bu çünkü de ondan. öbürleri hep çok çirkinli ühü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karttan çok, üstünde yazanlar önemli benim için :) bu arada ing. pulları ne ka minik, bizimkilerden dikey olanını yapıştırınca zarfın yarısı kapandı.

      Sil
  3. Z. anlattı, yeni bi uygulama getirmişler ingiltere'de, kartpostalı nereye yollarsan yolla tek bi pul veriyorlarmış. hep aynı pul yani. o da minicik bi şey evet hakikaten. ben gene de bakkal gibi hesaplayıp yanyana yapıştırmayı seviyorum. geçenlerde postcrossing'de pul seven bi çinli'ye yolladığım karta 8 pul falan yapıştırmayı başardım ahahhahaha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ingiliz demiş işte uğraşamam allı güllü, dinazorlu, kuzulu pulla diye! hakkat pul kadar hem de.

      8 pul yapıştırman için a4 ya da a3 zarf yollaman lazım bence :)

      Sil
  4. ben sizin etkinlige dahil degilim ama zamanlamamiz ayni oldu galiba :D devami gelecek, bekleyiniz... bu sefer de ayni karti yollarsam "isyeaaaan" ederim yanniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanlaman süper oldu :) uu, gerçekten mi? heyecanla bekliyorum :)) seninki bugün yola çıktı bile. kartın aynı olması önemli değil yahu, pişti olsa noolur olmasa noolur!

      Sil
  5. peki benim sana zamanında yolladığım ibrahim tatlıses'ler, deliyürek'ler nerde ha?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deli yürek var mıydı bilemedim ama ibrahim tatlıses'li, urfa balıklıgöl'lü maraş'lı kartların duruyor, saklıyorum. bulursam afişe ederim onları da :)

      Sil
  6. ayrıca çok romantik o kartlar, kalbimde başka bir yerleri var, ahaha :)

    YanıtlaSil
  7. çirkin yollamadım size Verba'anım.
    daha gelmedi mi benimki yahu?!!
    ama zarf çirkin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çirkin olsa da kabulüm; o kadar uğraşıp yazmış, yollamışsın Jardzy'aaanım.

      bugün geldi, çook teşekkür ederim. zarfı biraz romantik gibi :)

      Sil