6 Ağustos 2012 Pazartesi

Postcards from Istanbul

Kalan kartlarımı yazdım, zarflarımı hazırladım, pullarımı yapıştırdım. Bugün olduğu gibi yarın da kartlarımı bisikletiyle postaneye bırakarak lojistik destek sağlayacak olan sevdiceğe buradan sevgilerimi iletir, ödevini bitirmiş bir öğrencinin iç huzuruyla uykuya dalabilirim.

Ödev derken yanlış anlaşılmasın; zorla yazmadım. Hep derim, insanların posta kutularında ya da ofis masalarında fatura dışında bir zarf bulması; hoş bir şey bence. Bitiremeyeceğim diye endişe etmiştim sadece. Başta garip geliyor evet, tanımadığın daha doğrusu sadece blogundan bildiğin birilerine kartpostal yazmak. Ama hoşuma gitti. Yazı her şeyi kolaylaştırıyor bana kalırsa. 

Eskisi gibi kartpostal yazma alışkanlığı kalmadığı için kart ve pul bulmakta zorlandım. Bu sorun için de ileride önlemlerim olacak elbet.

Bayram kartları_2. posta

Konuya uygun olan ve de sevdiğim bir şarkının videosuyla satırlarıma burada son veriyor, iyi geceler diliyorum.

6 yorum:

  1. merhaba ben de bugün yolladım kartları umarım en kısa zamanda elinize ulaşır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha postacı yolu bekliyorum. rastlasam kendisine, ananem gibi bahşiş vericem :)

      Sil
    2. ;))) yi olur valla

      Sil
    3. ananem kapıya herhangi bir şey için gelen herkese bahşiş vermesiyle ünlüdür :)

      Sil
  2. ben de kartlarımı yolladım. resmen heyecanlandım yollarken. ilk kez pulları kendim yapıştırdım da :) güzel pullar bulamadım ama, kart bulmakta da zorlandım baya. doğumgünü, evlilik yıldönümü v.s dışında pek kart kalmamış kırtasiyelerde :( sabırsızlıkla bekliyorum postacıyı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha evet, heyecan yapıyor bünye bir miktar. pulların tadının daha güzel olmasını dilediğim anlar oldu... pul yok kart yok, anca sayıştay pulları "sevgilim iyi ki doğdun" kartları :)

      Sil