17 Ağustos 2012 Cuma

Teşekkürname

Bu arada, gelen son bayram kartlarım masamda toplandı. Zaman ayırarak kartpostal yazıp gönderen herkese teşekkürler!


Sevgili Kağıt Faresi, kedili kartını çok beğendim. Masama koydum, gözümün içine bakıyor. Çook nefis bir kedi :) Güzel dileklerin için teşekkürler. Hepimize kedili ve sevgi dolu yıllar diliyorum.

Sevgili Biraz Şöyle Biraz Böyle, mahalle temalı güzel kartın için teşekkür ederim. Umarım hepimizin posta kutusu dolu olur. Hatırlanacağımız güzel bayramlar dileğiyle...

Etkinliğe bireysel olarak katılan sevgili Jardzy, kucaktaki tavşan çok sevimliymiş! "Kartlar çirkin" dedin, hiç de değil :) Hepimize huzurlu bayramlar. Zarf romantikmiş :)  Teşekkürler.

Sevgili Nesrin, el yapımı papatyalı kartın için teşekkürler. Sana da mutlu bayramlar!

Sevgili Buğday Tanesi, mumlu kart için teşekkür ederim, aman gülümsemeler eksik olmasın!

2 yorum:

  1. merhaba
    kartının ulaşmasına çok sevindim ,iyi bayramlar diliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar, sizin kartınız da bana ulaştı. çok teşekkür ediyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil