3 Eylül 2012 Pazartesi

Thanks to...

İki haftalık tatilden sonra ofise dönmek haliyle sevimsiz. Okula yeni başlamış çocuk gibi zorla gittim desem yeridir. 

Ben tatildeyken masamın üzerinde birikmiş kartları görünce sevindim, haftaya güzel bir başlangıç oldu. Hatta ofisteki günün tek hoş şeyiydi. Son teşekkürlerimi iletmek istedim.


Üstteki kırmızı otobüslü kart,  Saçaklı'dan! Çok beğendim, teşekkür ederim :)  Benim için de bu otobüslere binmeye devam et. Son bir ayın tadını çıkar! 

Altındaki güzelim tekirli kart ise Litvanya'dan. Postcrossing'den aldığım ilk kart! Sevindim çok. Bu da pulu. Sialiu Katedra ve Traku Bazyncia...




(Sol üstten saat yönünde)

Ece, Mucha'nın "Flower" adlı tablosunun olduğu güzel kart için çok teşekkür ederim. Sevdiklerinizle nice mutlu bayramlar!

Aslı, minik avuçtaki şekerler gibi renkli ve tatlı nice bayramlar dilerim! Şekerler sizi mutlu edermiş, kartınız da beni etti. Çok teşekkürler! 

Mine Hanım, zarfı açar açmaz mis gibi sabun kokusu yayıldı ofise. Çok naziksiniz. Şeker için de ayrıca teşekkürler, kahvemin yanında yedim hemen. Size de nice mutlu bayramlar!

Neslihan, baykuşlu ve uğurböcekli el yapımı hoş kart için teşekkür ederim, şekeri inanın hiç bekletmedim. Size de güzel ve mutlu bayramlar dilerim.

Zehra, ben de sizi tanıdığıma memnun oldum. Yazmak mutluluktur, çok haklısınız. Teşekkürler, mutlu bayramlar!

Gülşah, manzaralı kart için teşekkürler. Sizi tanımak da beni memnun etti. Tatlı bayramlar olsun!

4 yorum:

  1. bişeycik değil :) eylemlerim devam ediyor ;)

    YanıtlaSil
  2. sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. sELAM BEN ASLI ...BİRDE BURDAN TANIŞALIM DEDİM =)

    YanıtlaSil