19 Eylül 2012 Çarşamba

Tiz okuna!

Dün peşpeşe güzel haberler aldım ve çok mutlu oldum. İlki, sonucu beklenen sağlıkla ilgili bir testten gelen iyi haberdi. İkincisi de yine başka bir kıymetlimin işiyle ilgili nefis haberdi. Oh dedim, yaşasın! 

Yoğunluktan mı, can istememesinden mi nedir, bu aralar kitap okuyamıyordum pek. Doğumgünümde gelen hediyeler arasında, sevdiğim İhsan Oktay Anar'ın "Yedinci Gün"ü ve merak ettiğim Haruki Murakami'nin "Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu" vardı. 


Sinem'in minik buluşmamızda hediye ettiği kitaplar da var. Eh, epeyce yeter bana. Evvet, o halde okuma şenlikleri başlasın! Güz-kahve-battaniye, kitabın yanına güzel üçlü olur. Di mi?

Hem belki kartpostal yazmak için de motivasyon olur. Tayvan kartpostalı sonunda ulaşmış, hiç umudum yoktu! Kaldı Çin ve (yine yeni yeniden) Rusya kartpostalları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder