7 Aralık 2012 Cuma

Kuzulu yol

Dün gece beyin doğum günü kutlaması için sevdiğimiz meyhaneye yollandık. Arkadaşlar da sürprizimi bozmayıp peşpeşe masaya damlayınca, gece daha nefis oldu. Muhabbet geç saate kadar sürdü. Özetle kafam kazan, alnımın orta yerinde ise eşşekler koşuyor.

Tam enerji toplamak lazım diyordum ki, ofisten bir arkadaş aşure ikram etti. Kayınvalidesi yapmış. Ne ka iyi bir insan! Öğlene kadar epeyce idare eder beni bu. Aklıma bize aşure ikram eden komşunun kasesini neyle doldurup geri vereceğim geldi bu arada. Neyse...  Hafta sonu, ne iyi ettin de geldin... Senin için güzel planlarımız var.

Sabah internette dolanırken, İrlanda'daki şu manzaralı koyun yolunu gördüm. Pamuklaırn nizam ve intizam içinde yürüyüşlerine bayıldım. Bugün çabuk geçer di mi?

Fotoğraf: Sheep Highway, Ireland
Kaynak: Fascinating Places

2 yorum:

  1. ''Kuzu işte..ne bilsin kıymetini'' diyeceğim ama,belki de mutludur sevimli hayvancıklar.Bu baş ağrısı ve griple,orada denize karşı yürüsem ne iyi olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok disiplinli olmaları dikkat çekici :) Deli yağmur, ofis dolusu grip virüsü, at tepiştirenn baş ağrısı beni de denize doğru sürüklüyor :)

      Sil