31 Ocak 2013 Perşembe

Mavi

Şu şapşalları gördüm, sırıttım sabah sabah. Bazen gülümsemek için sebep bulmakta zorlanıyor insan. Neyse ki, bu aralar pek sıkıntı yok o konuda. Buraya koymak istediğim fotoğraflar var, posta kutumda bulduğumda beni gülümseten şeyler... Ama teknolojiyle aram pek iyi değil, telefonum akıllı sayılmaz; fotoğraf makinesinin son konserde pili bitmiş vs vs. Bir ara zaman ayıracağım ama. Özellikle teşekkür etmem gereken biri var, aklımda. 

 

Ve bir de tatile ihtiyacım var. Şöyle biraz uzaklaşmak... iyi olurdu. Bu hafta sonu kısacık bir tatil yapacağız mesela. Bir nefes alımlık. Bu görseli de tatil isteğim için konduruvereyim. "Kışın tatil mi olur?" diyen müdireme de sevgilerimi yollayayım... Canım benim.


4 yorum:

  1. Ben de tatil istiyorum ama bir gün izin istesem nasıl diyeceğimi bilmediğimden oturuyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa tatili diye bir şey var. "Dinlenmeye ihtiyacım var" deyip birkaç gün kaçmak, şirketi batırmaz herhalde di mi?

      Sil
  2. işte bunlar hep benim bunalımda olduğum zamanlar... kaçmış gitmiş güzelim görseller, gördün mü! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki artık o zamanlarda değilsin.. Kaçmaz kaçmaz, ben arada moral olsun diye gönderirim sana :) Alttaki görsel süper rozet olur benden söylemesi :P

      Sil