10 Aralık 2013 Salı

Ursula ve # Diren Direniş

“Bir kadın olarak yaşadığım yer kimi erkeklere göre vahşi doğa. Oysa orası benim evim.”
Ursula K. Le Guin

“Varlığım yüzyıllar boyu sürecekse eğer, en azından bir kerecik ortaya çıkıp konuşmam gerekir. Şairim bana hiç söz hakkı tanımadı. Sözü ondan almak zorunda kaldım. Bana uzun ama küçük bir hayat verdi. Yere ihtiyacım var, havaya ihtiyacım var.”
Lavinia, Ursula K. Le Guin

Sevdiğim yazarlardan biri olan Le Guin'le ilgili ayrıntılı dosya için tık


Bu arada, her yıl aldığım Metis ajandasının bu yılki teması # Diren Direniş. 2014 ajandası arayanlara duyurulur.


4 yorum:

  1. Son yol paramın olduğu bir günde bu ajandayı görüp derin derin iç çektim.Ve iki gün sonra Gediz bunu yolladı. Onun mu benim mi kalbimizin temizliği çözemedim ama şahane ajanda :)

    YanıtlaSil
  2. Leman dergisi de gezi için özel sayı çıkarttı. Başarılı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, onu almıştım çıkar çıkmaz. Arşivde olmalı...

      Sil