17 Şubat 2014 Pazartesi

inn

Hafta sonu, Kartepe Maşukiye taraflarına gittik 7 arkadaş. 4 araba düştük yollara. inn'de kaldık, isteyen bahçesine çadır kurdu, bizse yağmurda uğraşmamak için sobalı yerde kaldık. Sıcak sıcak... Taş ve ahşaptan yapılmış 2 dağ evi, soba, şömine...

Soba kısmına bayıldım, çocukluğumu anımsattı. Ormanda dolaştığım her an da, sanki babam yanımdaydı. Öyle hissettim. Kars'ta da öyle olmuştu, gölde, ormanda hep aklımda babam vardı. Ona anlatmak isterdim ne kadar güzel yerler olduğunu. Bazı şeyleri sevdiğin birine anlatamadıktan, onunla paylaşamadıktan sonra tadı yokmuş gerçekten.

Her şey çok güzeldi, inn'deki arkadaşlar bizim için trekking turu hazırlamış. İki takıma ayrılıp dağıtılan haritaları takip ederek, ormana gizlenmiş şişelerdeki diğer haritaları bulduk. Harita okumada pek becerikli olmasam da eğlendim.

İyi geldi temiz havada ormanda, ağaçlar arasında dolaşmak. Nefes aldı bünye. Ertesi gün, göle kadar yayılmış parkurdaki son şişeyi de bulduktan sonra orman turu bitti.

inn'de sucuk ekmek, mantı, Çerkes kahvaltısı, gözleme... bir sürü şey var. Herşey çok lezzetli ve elde hazırlanıyor, fiyatlar da gayet ehven. Trekking dışında kayak yapabilirsiniz. Kayak-snowboard malzemesi de kiralayabiliyorsunuz. Ne yazık ki kar yoktu, bir gün yağmurlu, ertesi gün güneşliydi. Biz ormanda ve göl kıyısında yürümeyi tercih ettik. Akşam da tabu, karaoke, tavla vs var. Biz karaoke yapanları izleyip kafi derecede güldükten sonra tabu oynamayı seçtik. Kafanız ve de sesiniz güzel değilse banyo dışında şarkı söylemek fena bir şey. Mekanın nefis köpeği Bulut'la oynamaksa bedava. Bir kulağı havada, diğeri aşağıda Bulut Bey. Hastası olduk maaile.

Çok güzel 2 gün geçirdik burası sayesinde. Pazar hava açtı, göl kıyısına indik bu sefer. Sapanca Gölü'nde su çok çekilmiş, balçığa dönmüş. Durum fena  ama yetkililer "Sıkıntı yok" diyor. Allah allah?

İstanbul'da yaşıyorsanız, bir hafta sonu kendinize bir güzellik yapın. Bünyeyi doğaya salın...

Kerem ve Hakan adlı iki genç ve düzgün adamın işlettiği inn'in iletişim bilgileri şöyle: