11 Nisan 2014 Cuma

Foxes

Dün bütün gün evde debelendim. Sabaha kadar sıfır uyku, tavan yapmış ağrı. Gelemedim işe. Kollarım kan testinden ve serumdan delik deşik, makarna süzebilecek durumdalar. Artık sıra sağda mı solda mı diye sormayıp, boş buldukları yerden çalışıyorlar. Bu ağrıların, yataktan kalkamamaların sonuna yaklaşmışımdır umarım. Tuhaf bir psikoloji, yaşam enerjim kalmadı yemin ederim. Doktor önerisiyle camsil gibi görünen Powerade içeceğim hiç aklıma gelmezdi.

Dinlenmek için evde kaldım ama bizim apartmanın hemen arkasındaki lise ve ilkokulun enerjik öğrencileriyle mikrofonu gırtlağına sokan müdürlerini unutmuşum. Camı pencereyi kapattım, bağrış çığrış arasında uyumuşum. Bütün gün uyku hali arasında bir ara Kars'ta gördüm kendimi, bir ara babamı görür gibi oldum. Şu alttaki kediyi görünce tam kendimi buldum, peşinden de tilkileri görünce iyi hissettim birazcık. 

Mutlu olacak şey bulmak pek mümkün değil zaten memlekette, bir de sağlık alarm verince beziyormuş bünye. Bir sürü konser ve festival başlıyor, film festivaline yan gözle bile bakamadım. Eskiden heyecanlanırdım böyle şeyleri görünce, bahar filan ne bileyim.... Ama enerjim yok. Her şey öyle pıt diye unutulmuyor, unutabilenlere imreniyor insan. 

Kanal değiştirirken Nagehan Alçı'yı gördüm dün yine, terlik fırlatasım geldi.  Nasıl bir çaçaronluk, anlamak mümkün değil... Dünyanın en tencere-kapak ikilisi sanırım kocasıylan kendisi.











Via

10 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun.. umarım çabuk toparlarsın...
    resimle çok güzel
    iyi haftasonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, kan testleri duzeliyor; umarim ben de yakinda duzelirim.
      Tilkilere bayiliyorum :) Sana da iyi hafta sonlari...

      Sil
  2. Ay geçmiş olsun kuzu ya, neyin var, kıyamam. Ruhunun yorgunluğu bedene vurdu, böyle oluyor ilk yıl, geçecek inşallah, bünye de uyum sağlayacak el mecbur. Yine de dikkat et lütfen. Öpüyorum ve enerji dolu sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacigim sagol, ayrintilari telefonda anlattigim gibi ama simdi biraz daha iyi gibiyim. Bugun cikip 2 adim yuruyebildim bile dura-dinlene. Dikkat etmeye calisiyorum. Cok tesekkurler iyi dileklerin ve sahane enerjin icin, buradan da sevgiler. Opuyorum ben de.

      Sil
  3. bahar havası bazı bünyelere böyle tesir ediyor desem :)
    bence geçici, zaman verin kendinize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkisi bahar tesiri degil ama yine de cok tesekkurler, doktorlar da zaman diyor. Bakalim, toparlanacak bunye insallah. Guzel bir hafta sonu olsun hepimiz icin :)

      Sil
  4. selam:)
    nasıl daha önce farketmedim bu günlüğü.. utanıyorum. çok eski yazılarına doğru bir yolculuk yaptım ve çok sevdim. tam anlamıyla aylağın günlüğü takipçisiyim artık.
    mutlu günler.. yakındır belki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, çok teşekkürler. mahçup ettiniz :)
      mutlu günleri bekliyorum ben de açıkçası, hepimiz için çabucak gelsin!

      Sil
  5. Geçmiş olsun Verba.. Bu tilkiciklerden annemlerin Bursa'daki evlerinin çevresinde o kadar çok ki, ne şanslılar dedim bak şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Cerenmus... Ben küçükken onca yıl Bursa'da yaşadık, şu güzellikleri görmedim. Gördümse de hatırlamıyorum. Uludağ'da olabilir de, Bursa'da ilginç. Hakkaten çok şanslı annenler.

      Sil