23 Haziran 2014 Pazartesi

Pff, pazartesi

Pazartesi mi?!
Yine geldi pazartesi, yine sabah zar zor uyandım. Müdür de izinden döndü zaten, umarım çabuk geçer bu hafta. Üç gün dayansam yeter. Perşembe yakın bir arkadaşımızın nikahı için Selanik yollarına düşeceğiz, ev darmaduman. Ananem gibi yola çıkmadan önce evini toplayanlardanım ben. Ananem "Bak başına bir şey gelir, evine gidenler 'Aaa, ne pasaklı kızmış' derler" derdi ben küçükken. Hep elalemi düşün zaten. Oy, daha bavul hazırlanacak. 

Hafta sonu evi temizlemek gibi ulvi amaçlarım vardı ama artık çabuk yorulmaya başladım, iki süpürüp üç dinleniyorum. Çamaşır yıkayıp asmaktan öteye gidemedim. Ki onu da makine yıkıyor zaten. Bütün gün sadece zeytinyağlı fasulye yapmaya muvaffak oldum, kalanı için bey sağolsun. Genelde oğlanlarla mayışıp durmakla geçti hafta sonu. Obi bir koltukta, Yoda ve ben ayrı bir koltukta, yay dur... Hor hor. Decatchlon'a uğradık bir de, Bostancı-Bayrampaşa arası zulüm oluyor, bir şube de Anadolu yakasında açsalar şahane olacak. Buradan naçizane ricamdır.

Decatchlon, (Ikea usülü) kendin seç-monte et sandaletler yapmış. Tabanını ayrı, üstünü ayrı satın alıp kendiniz monte edebiliyorsunuz. Aldıklarımdan pek memnun kaldım, tavsiye ederim. Genelde ayakkabının üstü paralanır, altı sağlam kalır ve yaptırazsanız atmak zorunda kalırsınız. İyi çözüm bulmuşlar. Bkz. şöyle >

 


Onun dışında, uzun gündüz uykularımda saçma sapan rüyalar görüyorum, biraz daha az uyusam iyi olacak. Cumartesi kanser olduğumu görmüştüm, dün de içinde bebek kıyafetleri olan bir karavana üstümü değiştirmek için giriyor, sonra karavanı çalıp gidiyordum; utandım kendimden.


Dijital görsel bankası Shutterstock, İstanbul'a özel bir çalışma yapmış. TBWA/İstanbul'dan güzel bir gerilla pazarlama örneği. Yaratıcı  bir çalışmayla İstanbul’da belirli noktalar seçilerek Shutterstock’lanmış ve Blippar teknolojisinin yardımıyla görülen alanın fotoğrafının da bedava indirilmesini sağlamışlar.

Şimdilik bu kadar, iyi haftalar olsun...


Shutterstock Outdoor Gallery from Guney Soykan on Vimeo.

2 yorum:

  1. Hayırdır inşallah... kafa dolu olunca ben tuhaf rüyalar görüyorum..rüya görmesek delirirmişiz bir ktiapta okumuştum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani üstüm açık kaldı desem, değil; hava zaten sıcak... Fazla uyumaktan bence. Seninkiler nasıl peki, kriminal mi? Rüya görmesek delirirmişiz tamam ama böyle rüyalar görmek de akıllandığımıza delalet değil herhalde :)

      Sil