1 Temmuz 2014 Salı

It's a girl :)

14 yorum:

  1. diğerleri hadi neyse de filli olan ilginçmiş. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir filli de şurada: http://aylagingunlugu.blogspot.com/2014/06/ne-okusam.html
      işte ben de cimcimeyi böyle yetiştirelim diyorum; fil, penguen, kedi, köpek... hepsini sevsin :)

      Sil
  2. Vuuuuuuuuuhuuuuuuuuuu kız annesiiiiii çak bi beşlik :D Çok ama çok ama çok sevindim, kızlar süperdir! Benim kızımın çevresinde hiç kız arkadaşı yok, kaderin bir cilvesi, o nedenle kız annesi olacağına daha da çok sevindim :D Allah sağlıkla kucağına almayı nasib etsin çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheeee, çaktım bile :D Çook teşekkür ederim, benim de içime kız doğuyordu; doktor söyleyince "Emin misiniz, bakın sonra oradan minnak bir şey (serçe parmağıyla işaret ederek) çıkmasın?" diye sora sora bi hal oldum.

      Kızlar süperdir diyorsun demek Maya annesi :P Aa, hep erkek popülasyonu mu var oralarda? Maya ile bizim cimcime arkadaş olsun o zaman! İstanbul'a yolun düşer belki, di mi? Bizim evde bey, iki oğlan kedi; dedim biraz lehime değişsin nüfus! Amiin, çok sağol Cerencim; öpüp sarıldım uzaklardan :*

      Sil
  3. tahmin ettiğim şey tahmin ederim:)
    ne güzel.
    hayırlı olsun sağlık içinde gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım tahmin ettiğin şeyi doğru tahmin ettin :)
      çook teşekkür ederim! sağlıkla gelir; vicdanlı, neşeli, iyi bir insan olur umarım :)
      çok acayip hissediyormuş insan...

      Sil
  4. ayyyy :)
    sağlıkla neşeyle inşallah :)
    bu arada belki kitap hediye çekilişm için bloga bakarsın..:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah, sağlıkla gelsin büyüsün; iyi biri olsun :) bunu diliyorum hep.
      bakıyoruuuuum :)
      sevgiler

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ablacım, eğer olabiliyorsa şu yukarıdakilerini ortaya karışık sipariş vereyim diyorum :))

      Sil
    2. Onların hiçbirine benzemese de en güzeli seninki olacak, sağlıkla kavuş...

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim... İyi, sağlıklı, güzel insan olsun inşallah :)

      Sil
  6. çok süper haber :) çok sevindim, sağlıkla mutlulukla gelsin, çok güzel bir hayatı olsun inşallah. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sağol :) heyecanlanıyormuş insan!

      çevremdeki birkaç kişi "kız olduğunu anlamıştım, kız annesinin güzelliğini alır" dedi, sevinsem mi üzülsem mi bilemedim! anne adayı çirkinleşiyormuş bebek kız olunca, gitti kainat güzelliğim :) umarım sağlıkla gelir, güzel bir hayatı olur; amin!
      sevgiler

      Sil