4 Şubat 2013 Pazartesi

Küçük şeyler

İstanbul'a dönüş yolunda gazetelere göz atarken dikkatimi çekti. Ece Temelkuran, yeni kitabı çıktığı için cumartesi-pazar demeden neredeyse herrr hafta sonu ekine röportaj vermiş. Hepsine neredeyse aynı şeyleri söylemekten sıkılmaz mı insan? Neyse, Asu Maro'yla olan röportajındaki şu cümle aklımın bir köşesinde asılı kaldı ve hoşuma gitti:

"Hayatımda böyle iyi insanlar olsun istiyorum ve her şey küçük ama anlamlı olsun istiyorum."

Hafta sonu güzel bahar havasında İstanbul dışına kaçabilmişken beyle, bu cümle eşlik etti hep. Çok şey değil istediğim, küçük ama anlamlı mutluluklar yetiyor. Sevdiğim iyi insanlarla sevdiğim şeyleri yapabilmek...

Küçük ve anlamlı şeyler demişken, Saçaklı hanımdan çok güzel  bir hediye geldi geçen hafta postayla. Annesiyle beraber uğraşıp hazırladıkları, el yapımı kumaş zarf için tekrar teşekkür ediyorum buradan. Çook beğendim ve mutlu oldum! Kalemkutusu yaptım hemen. Birinin size böyle bir şey hediye etmesi zaten şahane, bir de emek verip elleriyle yapmaları daha da anlamlı. Gülten Akın'ın "İlkyaz"da dediği gibi "Ah, kimselerin vakti yok durup ince şeyleri anlamaya" Anne-kız harikasınız :)



Bunlar da bu ara gelen Postrossing kartpostallarından hoşuma gidenler. Hollanda, İtalya, Finlandiya, Tayvan, Rusya ve  Almanya'dan düştüler yola. Sevdiğim şeyler var hepsinde: Kediler, yüzmek, çikolatalı pasta ve çakıltaşları...






2 yorum:

  1. ilham aldığım kırmızı koltukların üzerindeler :))
    bir de şu sağ alt köşedeki kediden yollayacaktım ben de sana hangi postcrosser o benden önce davranan? o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel hediyeye kırmızı fon yakışır dedim :))
      o fötrlü cool kediyi italya'dan bir abla göndermiş, soldaki finlandiya'dan. siyamın ne dediğini yazmışlardı ama unuttum :)

      Sil