1 Mart 2011 Salı

Bahar gele hoş gele


Bugün 1 Mart. 
Kış ve iş içimi kıydı. Bahar gelsin. 
Cemreler düşmüşken oraya buraya, hava ısınsın; güneş parlasın, çiçekler açsın. Yakın/uzak mesafe kaçamaklar başlasın.
Budur Tabiat Ana'dan dileğim. Kışı sevmem, kış seven sevgilim de bana benzedi; artık bahar gelsin istiyor. Yetti bu gri hava, sepya görüntüler; makineye renkli film takıla. Tiz. Tez.
Bahara Övgü manifestosu yazacağım. Nazım yazmışken bir benzerini, bana düşmez. Gerçi bu sevgiliye övgü gibi olmuş ama neyse, o da bir çeşit bahar sayılmaz mı?


"Çömeldim bakıyorum toprağa                                                                     
otlara bakıyorum
böceklere bakıyorum
mavi mavi çiçek açmış onlara bakıyorum
sen bahar toprağı gibisin sevgilim
                                     sana bakıyorum
Sırtüstü uzandım görüyorum gökyüzünü
ağacın dallarını görüyorum
uçan leylekleri görüyorum
göz açık rüya görüyorum
sen bahar mevsiminin gökyüzü gibisin
                                    seni görüyorum
Gece kırda ateş yaktım ateşe dokunuyorum
suya dokunuyorum
kumaşa dokunuyorum
gümüşe dokunuyorum
sen yıldızlar altında yakılan ateş gibisin
                                 sana dokunuyorum
İnsanların içindeyim seviyorum insanları
hareketi seviyorum
düşünceyi seviyorum
kavgamı seviyorum
sen bahar içinde bir insansın sevgilim
                             seni seviyorum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder