2 Nisan 2011 Cumartesi

1 Nisan ertesi

Bir haftada hava 180 derece döndü. Yazdan kışa... Olsun. Geçen hafta sonu Burgaz'da rakı sofrası, bu hafta sonu Çengelköy'de kahvaltı masası... Suratı yakan güneşten, ince ince yağan yağmura... O da güzel, karartmamak lazım enseyi değil mi?

İş o kadar yoğun ki bu ara, dün kimsenin 1 Nisan şakası kaldıracak hali yoktu. Neyse ki yapan da olmadı. İsabet. Şaka gibi bir ülkede yaşıyoruz zaten, manyak mısınız? Zaytung okuyun, kafi. Ben pek beğeniyorum kendilerini.

Ayrıca iş yerindeki, motivasyon gecesi, kalmalı hafta sonu eğlencesi düzenlemek için yırtınan ve de herkes gelmeyince asabiyet yapan salaklara uyuz olduğumu buradan da belirtmek istiyorum. Yahu hafta içi size katlandığım yetmiyor, hafta sonumu da sizinle geçirmek zorunda mıyım?

Zorla motivasyon olur mu ulan?! Gıcığım hepinize işgüzar boklar! Hangi tarihi ayarlarsanız ayarlayın, gelmeyeceğim. Tüm şirkete cc'li maille çağırsanız da, reply all ile nope diyeceğim, düşün la yakamdan, çemkirseniz de boş! Yemişim kurumsal şirket ayaklarını. Bir hafta sonum var bana ve sevdiklerime ait, benim kalacak; tarafınızca "uyumsuz" addedilmek de zerrece umrumda değil. Yedirmem size arkadaş!

Bu da size kapak ola.

Neyse... Pek sevdiğim bir yemek pişiriyorum şimdi, bakalım zeytinyağlı enginarım nasıl olacak? Pattiz havuç yerine, iç bakla koydum enginarların yamacına .

Oğlanların keyfi yerinde, gazete okurken kucağımda mutlu mesut uyudular. Rüya bile gördüler, bıyıklarını titrete titrete... Şimdi de makinede dönüp duran çamaşırları izliyorlar. Yoda kendi başına takılıyor da, Obi patisini sağıma soluma atıp boynuma yürüme derdinde. Aha da zombi halleri aşağıda.


Yemeği yoklarken arada, "Copia Conforme" izleyebilirim sanırım. Juliette ablayı severiz. Sayarız. Zaten Mööörlin var, bıktım ondan da, cnbc-e, kusucaz be!

Peki "Kaybedenler Kulübü"nü sinemada izlemeli miyiz? Ben Tolga Örnek ve Nejat İşler hatırına bir şans verme taraftarıyım. He? 

Bu arada, hastası olduğum Behzat Ç.'deki tekila sahnesi beni benden aldı la :) Tekila maceramı sona erdirdiğim kendi sahnem geldi aklıma; 1 şişeden sonra Galata Kulesi ile Beyazıt Kulesi yer değiştirdiydi, ama limonla tuzu unutmayacan aga!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder