8 Mayıs 2013 Çarşamba

Amelia'nın şahane dünyası

Amerikalı fotoğrafçı Robin Schwartz 10 yıldır kızı Amelia’nın, dünyanın farklı yerlerinde çeşitli hayvanlarla birlikte fotoğrafını çekiyormuş.

Sonrasında “Amelia’nın Dünyası ve Hayvan Yakınlığı” adlı, küçük Amelia’nın hayvanlarla büyümesini muhteşem karelerle anlatan seri ortaya çıkmış.

Amelia'ya bayıldım. Amelia gibi olmak ya da onun gibi bir çocuk yetiştirmek, hayat, vapurlar filan... Fotoğraflar için 

Robin Schwartz'ın kendi web sitesinde  Amelia'nın daha fazla fotoğrafını görebilirsiniz.

Bu da Shwartz'ın tumblr adresi.

8 yorum:

  1. Çok şanslı bir çocukmuş amelia :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. imrenilesi ve cool bir çocuk olduğunu düşünüyorum ben de :)

      Sil
  2. Konu dışı olacak ama kartını aldığımı söylemiş miydim? Çok teşekkürler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konu dışı da olsa bu habere pek sevindim :) rica ederim, benden de sevgiler...

      sinem'in kartı, saçaklı ve banu'nun gönderdikleri de bana ulaştı; çok teşekkür ediyorum. panomu şenlendirdiniz, en kısa zamanda kontratağa geçeceğimdir :)

      Sil
  3. Nasıl güzel fotoğraflar bunlar, sürekli dönüp dönüp inceledim..Hele o kaplana biberon verdiği yok mu...Çok kıskandım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın durup durup bakası geliyor, ofiste darlanınca bakıyorum ben de :) amelia, kıskanılacak bir çocuk gerçekten :))

      Sil
  4. Offf daha once denk gelmistim,bayildim.. Yeni model annelre bitiyorum.Birde bir ara Milas Daydream vardi, ne guzel degisik islerle karsilasmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla yeni model annelerin, "onu elleme, buna dokunma" tarzı anne olmamasına ben de bayılıyorum :)) bırak çocuk takılsın hayvanatla, mis! milas daydream? ben de ona bakayım neymiş :)

      Sil