9 Eylül 2012 Pazar

RHCP ve Kandilli

Cumartesi günümüzün ortasında koca bir RHCP konseri var. Biletleri aylar önce aldım, çünkü yıllardır canlı canlı dinlemek istediğim bir gruptu Red Hot Chili Peppers. Ha geldi ha geliyor dedikodularından sonra sonunda geldi.  

(Efes Pilsen) One Love rezilliğinden sonra bu çileyi son kez çekeceğimi belirtmiştim. Evet, yine alkol yoktu ve yine trafik çilesi olacaktı. Bunu bilerek gittim. Biletleri de o yüzden iade etmedim. Çünkü konserin yerini değiştirmek mümkün olmadı, bira içilmesinden rahatsız olduğu söylenen Eyüp halkı, kapıda bira karaborsasındaydı yine. 

Ama enseyi karartmadık, otopark olmadığı için Taksim'den servisle gittik. Dönüşte de dolmuş+ metrobüs yaptık. Çile vb ayrıntıları Mehmet Tez'in yazısında da okuyabilirsiniz. 

Ama Tez'in dediği gibi ben de grubun sahne performansını çok beğendim. Sevdiğim şarkıları keyifle dinledim. Eğlendim. Adamlar deli gibi çalıyorlar, emprovizede aşmışlar. Basçı Flea ise hakkaten pire gibi. Kiedis de baştan ağır takılıp sonradan coştu. Hala taş gibi kendisi, gerçi bence uzun saçlı hali daha iyi. İlhan Erşahin de güzel sürprizdi. Gitaristi alçılı/sargılı ayakla oturarak gösterdiği performanstan ötürü ayrıca tebrik ediyorum. Josh, Boğaz olmazsa Bostancı'ya bekleriz.




Pazar günü de kahvaltıyı dışarıda edelim dedik. Topladık nevaleyi, doğru Kandilli'ye. Soframızda Boğaz, balıkçılar, vapurlar; domates, peynir, zeytin, çay, reçel ve simit vardı. Üstüne de Niğde gazozu. İyi geldi.





Bu hafta sonu da böyle geçti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder