17 Eylül 2012 Pazartesi

Postcrossing kedileri ve aceleci mektup

Güzel bir hafta sonundan sonra biraz kasvetli başladı pazartesi. Cumartesi Eksen On Fair, pazar arkadaşlar-anne ve sevdicekle Polonezköy'de doğum günü pikniği... Pazartesi sabahı ise simsiyah gök ve yağmurlu hava. Pöh! Olsun, güz pazar günü gelmediği ve şahane pikniğimizi sabote etmediği için müteşekkirim.

Yaza veda tadındaki piknik pek  güzeldi. Bir sürü nefis şey yapan annemle arkadaşların ellerine sağlık. Pattiz salatasından patlıcanlı pilavına, kısırından anasonlu kurabiyesine, köftesinden pastasına (ah be kuzum :), barbunyasından incirine... Yok yoktu :)

Bugün de Muhaberat Ali Bey, eli kolu dolu geldi masama. Aşağıdaki kartları getirdi. Yuppiii!



Yukarıdaki nefis kedili kartı Hollanda'dan Sissy göndermiş. Zandvoort'ta yaşıyormuş ve onun da iki kedisi varmış. Adları da Yoda ile Shirka'ymış! Bizim oğlanın adaşı çıktı :) Kartına da puluna da bayıldım. Dediği gibi Judith Kamma Kliman'ın kedi ilüstrasyonları gerçekten muhteşem. Kliman kedileri için tıklayın.

Alttaki, Rusya'dan Inna'nın kartpostalı ve pulu. Sarmanı da Kremlin manzaralarını da pek beğendim. Red cat on the stairs, Photo by Olga Vasilyeva. Nazdrovya!




Alttaki, Mavi Balon'un kartı. Sizin de geçmiş bayramınız kutlu olsun, şekeri fotoğrafını çektikten sonra yedim. PTT'yi de kınıyorum, iki haftada gelmiş kartınız İzmir'den. Evet, tanımadığınız insanlardan kart almak gerçekten eğlenceliymiş, çok teşekkürler!


Vee bu altta göreceğiniz de benim önce Türk Posta Teşkilatı'na güvenimi yerle yeksan eden, peşinden de eşşeğini  kaybedip sonra bulan bahtsız misali ruhumu ziyadesiyle sevindiren mektubum. Kendisini aylaaar önce Aylak Kedi yazıp yollamıştı. 

Tam 3 ay sonra (zarfın üzerindeki damganın tarihine bakınız, 13 Haziran) dönüp dolaşıp geldi. Kendisinden umudu kesmiştim, üzerine gönderilen iadeli taahhütlü 2.si de biz tatildeyken geldiği için ulaşmamıştı. Ve işte bugün, sadık Lassie misali evin yolunu buldu. 3 ay 4 günde Üsküdar'dan Bostancı'ya! 

Aylak Kedi, bu bir mucize ve bence bunu kutlamalıyız, kağıttan turna kuşu uğurlu gelmiş olmalı ya da postacılar utanıp sonunda ulaştırmaya karar verdi :)

4 yorum:

  1. pisili bisikletli çok güzelmiş ya, bayıldım ben ona :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hastası oldum kendisinin, onu da çerçeveleteceğim :)

      Sil
  2. çok şaşırdım çok mutlu oldum kesin benim ejderha görünümlü kuşun işi bunlar :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuşu da koyacağımdır başköşeye! ahdetmiştim, geç de olsa gelirse bir toblerone keseceğim diye :)) ilk fırsatta kesip yiyelim :)

      Sil