31 Mart 2013 Pazar

Panom, panon, panomuz

Yıllardır mantar panolara bir şeyler raptiyeledim durdum. Fotoğraflar, hoşuma giden sözler, resimler, gitmek istediğim ülkelerin haritaları, bir yerlerden aldığım ufak tefek  anılar  vb... Devir teknoloji devri, artık Pinterest çıktı ama yine de o mantar panoların yeri başka... Seviyorum ben. 

Ergenlikte odamda, bekar evimde duvarda, şimdi ise kitaplığımın üzerinde duran panomu bu aralar biraz ihmal etsem de ofisteki panomla idare ediyorum. Çünkü karşımda Marlon Brando'nun kedili fotoğrafı, tekir ana-kızın resmi vs olmasını seviyorum. Ofisi daha çekilir kılıyor! 

Tesadüfen ofis panomdaki fotoğrafları, Saçaklı'nın Facebook sayfasında da görmek hoşuma gitti. Geçen yine pişti olunca "Dur ben ek yapayım o panoya, dur sen duuur" deyip pek güzel bir fikirle çıktı ortaya :)



Fikir şu: Birbirimize, panolarımızı zenginleştirecek küçük ve hoş  şeyler yollamak. Artık hoşunuza giden kitaptan güzel bir cümleyi  mi, sevdiğiniz dergi yazıları ya da gazete kupürlerini mi kesip gönderirsiniz, güzel fotoğraflar mı yollarsınız; orası size kalmış. 

Ayrıntılar, Saçaklı'nın blogunda! Blog adresinizle normal posta adresinizi yollamanız yeterli. 5 Nisan'a kadar vaktiniz var.

4 yorum:

  1. nazar boncuğuuuu! ampül... ampül... ampül... :))

    YanıtlaSil
  2. nazar boncuğunun üstünde de düşük kulaklı bezgin vaşak var. ampul değil o, kinder surprise yumurtasının içi :)

    YanıtlaSil
  3. mantar pano candır. bizim evde üç adet asılıdır. mutfakta, çalışma odasında ve nedenini sormayın :DD kilerde birer adet olmak üzere üç adet.

    YanıtlaSil
  4. ben de seviyorum panoları, pinterest iyi hoş ama beni pek sarmadı. bizdeki panoların ikisi de çalışma odasında, ama daha çok eski fotoğraflar filan kaldı üzerinde. düzenlemek lazım. kilerdeki panoyu merak etmedim değil :)

    YanıtlaSil