10 Mart 2012 Cumartesi

Zumartesi, nazdrovya

Kahvaltı filan derken başladı cumartesi, korkunç bir haftaydı ofiste; hafta sonunu iple çektim. Bazı saçma toplantılarda o ka sakin kalmama ben de şaşırdım. Elimdeki bir kampanya sunumunu yaptım, üstümden büyük bir yük kalktı.

Ofisteki saçmalıkların ardı arkası kesilmiyor, masamdaki çiçeklere burnumu sokup kendimi Provence'ta hayal etmek iyi geliyor lakin. 

Bugün program yoğun: Bir arkadaş nikahı, bir arkadaş doğumgünü ve bir düğün. Düğünden feragat ettik, zira orduevi kuralları pek sıkı. Sevdiğim Boşnak grubunun (Mostar Sevah Reunion) konserinin de bu akşam olduğunu öğrenip kaderime küstüm. Ama hepsi de aynı akşam olmaz ki! Yarın daha sakin, sadece arkadaşlarda kahvaltı; Kemerburgaz yolları.

Abim Vladivostok'a varmış, sabah aramış çocuk. Ancak ben "Anaa, Bulgaristan mı ne bu?" deyip açmadım. Kontör mafyası değil, Rusya'daki abimmiş meğer. Annem söyleyince geri aradım, bi abla Rusça bir şeyler anlatmaya çalışıyordu. Neyse, sonuçta sağ salim varmış sevindim. Hava -3 derece, saat ise akşamın bir vaktiymiş şimdi orada. Dilerim yolunda gider her şey.

Bugün 6. ay, ne çabuk geçiyor zaman :)

Güzel şarkı, sevdim.  

Kaynak.   

 Sharon Van Etten, Leonard.






"Leonard" by Sharon Van Etten from Secretly Jag on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder