26 Kasım 2010 Cuma

Mıymırella


Uyuyamamak, uyanamamak... İşte bütün mesele bu! İşe gidesim yok. İş yapasım hiç yok. Uyuyasım, uyuyasım, uyuyasım var... Nutella enerji vermek yerine, olanı da mı emiyor ne! Bilemedim...

Politik değilmişim. Bunun için masa altından suçlanıyor olmak enteresan bir durum. Siyasetle ilgilenmek değil elbette kastedilen. Ofis Türkçesi'nde bu, yanar dönerliğe tekabül ediyor. Daha önce de müşteri yalakası olmadığım söylenmişti bir dellenme anında. Ona da "esneklik" kılıfı takılmıştı, Nadia Komanachi misali. E değilim. Olamam, olmam da. İşinize gelirse canlarım... Helanın önünü kapamayayım ben, takılın siz politik politik.

Oy, sabah  kalktım, akabinde kedilerle mayıştığım kanepeden zor söktüm bünyeyi. Enerji? Ben onu yedim, üstüne de su içtim. Gaz yaptı.

Yazasım var ama yok gibi... Neyse, bugün cuma enseyi kapa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder