3 Ocak 2013 Perşembe

2013 başlasın!

İzmir'e kaçış, yılın ilk ve son günü dahil 4 günlük kaçamak sona erdi. Şimdi ise İstanbul ve ofis... Güzeldi. Bu kadarcık zamana Saçaklı Hanım'la ikinci görüşmeyi, Almanya'da yaşayan arkadaşımla buluşmayı, arkadaşlarla balkon sefası yapmayı, annemin nefis yemeklerini, Bostanlı'da bol bol aldığım deniz havasını sığdırabildim.

Yeni yıldan beklentiler saymakla bitmez elbette, herkeste farklı bir umut. Ben en çok, sağlık diliyorum sevdiklerim için. Mutluluk ve huzurla, dostlarla daha sık görüşebilmeyi de ekliyorum peşinden. Daha çok kitap okuyabildiğim, daha çok seyahat edebildiğim bir yıl olur umarım. Yoda'nın geçirdiği kazadan sonra kuzucuklarıma da sağlık diliyorum.  Kedi gırıltılı bir yıl olsun!

Fotoğraf: Kedi var huzur var :) 
Kedi gıdısı gibi şahane bir yıl olsun!

Denizinde pelikan gezen, havanın Aralık sonunda bile 21 derece olduğu, ağaçların ise yılbaşı süsü yerine mandalinayla kaplandığı İzmir; seviyorum seni! Eh, büyük ikramiye çıkmasa da, 30 TL de fena değil. Herkesin beklentilerinin gerçekleştiği bir yıl olsun!

 Fotoğraf: IzmirFotoğraf: IzmirFotoğraf: <3

3 yorum:

  1. şu kardanadamlı kedili fotoya bittim bittim :))

    güneş batınca İzmir'in bile soğuyabileceğini öğrenmem - öğrenmemiz lazım. zira her zaman battaniye bulamayabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hastasıyım o tekirin, gelince bana da böyle yapıştı biri :))

      Bulamayaız evet, bu arada battaniyeleri annemin getirmesi de komik oldu :)

      Sil
    2. hayat kurtardı ;)

      Sil