29 Ocak 2013 Salı

Daughter

Londralı indie folk grubu Daughter’la Radyo Eksen sayesinde tanıştım. Elena Tonra, Igor Haefeli ve Remi Aguilella’dan oluşan üçlü, ilk iki EP'lerini kendi imkanlarıyla yayınlamış.

 Londralı Topluluk Daughter’la Tanışın

2011′de çıkardıkları "The Wild Youth" adlı 3. EP'den çıkan "Youth", Youtube'ta 7 milyon tık alınca da 4AD ile kontrat yapma şansları olmuş. Bu yıl ilk albümleri "If You Leave" çıkıyormuş. Bu ilk albümlerinde "Youth" ve ilk single'ları "Smother" da  olacakmış. Smother altta, buyrun dinleyin.



Kalp kırıklıklarıyla dolu müziklerini, Elena'nın sakin vokalini sevdim. Tımbır tımbır, güzel. Ofisteki tüm keşmekeşe kulakları tıkayıp Daughter dinlemek insana iyi geliyormuş. Camdan süzüldüm, yağmur altında ağaçların arasında  dolaşıyorum. Oh la la...

Türkiye'ye de geleceklermiş galiba, pek sevindim. Kendime onlarla doğumgünü hediyesi vermeyi düşünüyorum.

Bu da Facebook sayfaları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder