5 Kasım 2013 Salı

Salı sallanır mı ki

Bugün salı. Sallanır belki. Çok da mühim değil. Annemin gelişine 2 gün kaldı, bir de maaş günü. O yüzden mesudum birazcık. Akşam ne zamandır ilk kez dışarı çıkıp Behzat Ç.'yi izledik, amirimi görmek de iyi geldi. Bir de alttaki fotoğrafları görünce gülümseyiverdim. Fazla söze gerek bırakmıyorlar zaten, daha fazlası hemen peşinden yukarıda.

Herkes için güzel bir gün olsun. Böyle sakin, huzurlu... (Fonda B.B. King'den "I'll Survive")

Paris Match, 1961 (Philippe Le Tellier)
Franz Pekar


SHEHAB UDDIN
                                                                            Shehab Uddin

2 yorum:

  1. ben de bugün gidiyorum amirime, güzel de bana noolur! :)
    bi de fare mi o sıçan mı her neyse çok tatlılarmış... çok enteresan ve pratik bir çoluk çocuk taşıma yöntemi, bak kediler/köpekler falan hep tek tek uğraşıyor... saygı duydum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. git git, ben beğendim. özlemişim amirimi de, ekibini de, ercü'yü de... sanem çelik de yakışmış. ilaç gibi geldiler :) hindistan'daki salkım saçak otobüslere benzeyen arkadaş da keseli sıçanmış, çok sevimliler ailecek. hepsini sığdırmış garibim orasına burasına. 10-11 velet saydım ben, sol tarafta da vardır kesin. valla tebrik edilesi :)

      Sil