7 Şubat 2014 Cuma

Bir umut da KAÇUV'a

KAÇUV, Kanserli Çocuklara Umut Vakfı... Belki içinizde bu vakfı bilenleriniz vardır. Ben bilmiyordum. Bugün, dostum E'nin masama bıraktığı minik beyaz bir kutu ile haberdar oldum. Kutunun içinden, üstünde kedili bir kızın olduğu şahane bir termos çıktı. 

Hem üstündeki çizime bayıldım, hem de E'nin bu hediyeyi buradan alıp kanserli çocukların tedavisine destek olması çook hoşuma gitti. Düşünceli E, cansın :) Güne şahane başladık hakkaten sayende.

Vakıf, 2000 yılında kurulmuş. "Nerede yaşam varsa, orada umut vardır" mottosuyla çıkmışlar yola. Ebeveynlerinin maddi sorunları nedeniyle kanser tedavileri aksama riski olan 0-17 yaş arasındaki çocukların tedavilerinin sürekliliğini sağlamak için, çocukları İ.Ü. Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Çocuk Hematoloji Onkoloji Servisi'ndeı tedavi görmekte olan aileler ve hekimlerinin bir araya gelmesiyle kurulmuş. Kanserli çocuklara ve ailelerine yol gösterecek yayınları da var.

Ayrıntılı bilgi almak isterseniz web adresleri şu, ürünlerini burada bulabilirsiniz. KAÇUV Dükkan için de adres burası. Facebook'tan takip etmeniz için de şuraya tık.

Siteden projelerini de işbirliklerini de inceleyebilir; gönüllü olabilir, bağış da yapabilirsiniz. Hem bireysel hem de kurumsal bağış kabul ediyorlar. Belki siz de kanserli bir çocuğa "Biz yendik" diyebilmesi için destek vermek istersiniz.

Bir çocuğun hayatını kurtarabilme umudu, umutların en güzeli...

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder