14 Nisan 2012 Cumartesi

Abiler ve kardeşler

Sabah tuhaf rüyalarla uyandım, yağmur da yağmış, hava kapalıydı... Rüyamda lüks bir otelin balkonuna tırmanıp her tarafı açık bulunca destursuz içeri giriyordum. Meğer abim kalıyormuş o odada, koşturan otel güvenliğini "O benim kardeşim" deyip kışkışlıyordu. Efendi bir insandır kendisi. 

Sonra onu çok özlediğimi fark edip aradım, telesekreter Rusça bir şeyler geveledi. 8 saat fark var, çok uzakta be... Çok çalışıyor ve de. Hep uzaklarda. Canım benim. Putin'in teftiş edeceği mühim bir binayı yetiştirmeye çalışıyorlar, inşallah Eylül'de gelmiş olacak. Temmuzda 40. yaşını beraber kutlamak isterdim, neyse artık gelince...

Küçükken alttaki kadar çirkin değildim  ama kendisi bana limon yedirip suratım o ekşi haldeyken sarılıp poz vermeyi uygun görmüş, ileriki yıllarda da fındık ezmesi diye hardal yedirmiş filan ama olsun, canı sağolsun... Özledim, öperim.

Source: google.ca via Janelle on Pinterest

1 yorum: