25 Nisan 2012 Çarşamba

Pulp?

Oyh, hafifmuzik.org'ta görünce "Pulp da geliyormuş İstanbul'a!" diye sevindim. Fermina Daza yazmış ama ben de sevincimi gizleyemeyeceğim için yazacağım.

RHCP, Morrissey... Hangi birine yetişelim! Konser parasına mı çalışalım? Geçen gün Mehmet Tez yazmıştı,
bu yazki konserler/festivaller kaça patlar diye... Faidelenmek lazım. Kaça çıkarız hakkaten bu yaz, ona göre kedili kumbaranın içini boşaltacağım.

Geçen seneki Efes One Love pek lezizdi, bu senekine de gitmeli; çimlere serilmeli... Kombine 84 TL imiş.


4 yorum:

  1. "Deep fried in kelvin" çalacaklarsa giderim.
    Çalmayacaklarsa zahmet etmiym..

    YanıtlaSil
  2. söylerim jarvis abiye, sizi mi kıracak canıııım.

    YanıtlaSil
  3. coachella setlistini çakayım şuracığa, kalpler kırılmasın sonra konserde.

    Do You Remember the First Time?
    Monday Morning
    Disco 2000
    Babies
    Sorted for E's & Wizz
    I Spy
    Like a Friend
    Underwear
    This Is Hardcore
    Sunrise
    Common People

    http://www.setlist.fm/setlist/pulp/2012/empire-polo-grounds-indio-ca-4bde67c2.html

    YanıtlaSil
  4. uuu, araştırmacı blogger :) tabii ki en bilineni, en sonda. muhtemelen bis'te de onu ünleyecekler.
    bence hiç fena değil playlist. b side şarkısının çalınma olasılığı için benim şarkım geliyor: "bu iş çok zor yonca"
    emaan, aldım piletleri, koydum cebima...

    YanıtlaSil