27 Temmuz 2012 Cuma

Friends

Sizi üst üste koyup öyle yirim.



Devamı için

6 yorum:

  1. Bu kediler, birbirlerinden cüsse itibarıyla ne kadar büyük olurlarsa olsunlar aynı hareketleri yapıyorlar demek ki.

    Bu hareketlerine bitiyorum.

    Birisi kaplan olsa da, diğeri şeklen pars'a benzese de neticede kediler... Dünyanın en hoş yaratıkları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belgesellerden takip ettiğim kadarıyla, hareketler kesinlikle aynı. Pars, kedi, puma, aslan, çita, leopar, vaşak... hepsinde. Kendilerini pıt diye yere bırakıp patileri öne uzatmaları, esnerken yuvarlanmaları, boyunlarını büküp bakmaları... Çok güzeller :)

      Sil
  2. ben bi belgeselde miyavlayan jaguar gördüm. yemin ederim miyav dedi hayvan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha, boğazına kılçık kaçmıştır da ondan ince miyav çıkmıştır :)

      Sil
  3. manyak bunlar yaa... severken agzini burnunu yamultmak lazim! :)) arkadakiler de kedi yavrusu demi? Alf olcam ben, sevgiden (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben bi sarılıyorum bi öpüyorum bazen, yoda büyümüş gözlerle bakıyor bana :) obi hemen kaçıyor! yukarıdaki evde yok yok: kaplan yavrusu, kedi, köpek, bebek...

      Sil