25 Temmuz 2012 Çarşamba

Yalan mı

6 yorum:

  1. Hâlâ her yeni gelen ikaa kataloğunun sayfalarını karı$tırırken "what kind of dining room set defines me as a person?" diye mırıldanıp kendi kendime sırıtıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mango-Zara'daki kasa kuyruklarını görünce düşünüyorum ben de onu. Bu ka çula-çaputa ihtiyacın var mı gerçekten diye...

      Sil
  2. - Hop serbest çağrı$ım.

    Zaragillerin vitrin sorumlusu bir arkada$ım anlatmı$tı; bir indirim döneminde kadının biri kasa kuyruğunda çok sıkı$mı$ ancak kuyruktan ayrılmak yerine.. Anladın sen sonunu.

    Çok ihtiyacı varmı$ teyzenin aldığı $eylere çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay rezillik diz boyu, hatta yerlere yayılmış!

      Sil
    2. herkesin bir sure perakende sektorunde calismasini tavsiye ederim, yasadiklarinizla kitap yazabilirsiniz... ben dusunuyorum mesela...

      Sil
    3. yaz yaz, ileride best seller olabilir :) basın yayın sektörü de fena sayılmaz gerçi...

      Sil