11 Ağustos 2012 Cumartesi

Tom-Emily-Reina-Stella-Natalia

Cumartesi günümün de bir kısmını kartpostal yazmaya ayırdım. Hava bir tuhaf. Hem kapalı ve rüzgarlı, hem de bunaltıcı ve sıcak.

Önce KOAH'tan muzdarip ve son dileği dünyanın her yerinden kartpostal almak olan Amerika'daki Tom'a yazdım, ardından da postcrossing'den kısmetime çıkanlara... 

Çin'deki Stella pek mütevazı "Ne yollasanız kabulüm" demiş, Hollanda'daki emekli öğretmen Reina "Manzara, bina, deniz kartpostalı severim" demiş, Tayvan'daki Emily "Deniz olsun, el işi kart katiyyen istemem" demiş, Rusya'daki Natalia "Egzotik çiçek, kurbağa severim" filan demiş ama kusura bakmasın,  diğerlerininkini denk getirdim de onun isteğine uygun kart bulamadım. 

Hepsinin dileğini az-çok yerine getirmeye çalıştım. Tom'a Karadeniz yaylası manzaralı bir kart yolladım. Elimdeki İstanbul kartının (camili) Fermina Daza'dakinin aynısı olduğunu görünce değişik bir kart olsun adamcağıza dedim.

Saat yönünde Tom (ABD), Emily (Tayvan), Reina (Hollanda), Natalia (Rusya), Stella (Çin)
Cuma günü de masamda birkaç zarf vardı. Fermina Daza'nın mektubu, Asuman (İnsan Olmak) ve Kara Kitap'ın kartları. Çok teşekkür ederiiim! Kara Kitap, tatilin şahane geçer umarım. Sevgili Asuman, blogunu açınca çalan şarkılara bayıldım :)


2 yorum:

  1. daha güzel olmuş bence tom'a yaylalı kart attığın, değişik bi yer görmüş olur.
    2 sene sonra mektubumu bitirip eline ulşatırdığıma göre artık mektup bekleyebilirim keh keh :)

    YanıtlaSil
  2. dedim yeşil yeşil, hoşuna gider.
    2 senelik mektubu çözmem zaman aldı, tarihte bir yolculuğa çıkmam filan gerekti :)
    yazacağım ben de bu sene içinde, ehihih :)

    YanıtlaSil