4 Ağustos 2012 Cumartesi

Yaşasın kartpostallar

Dün ofisteki masamda kuyruğu konserveye sıkışmış kedi gibi haldır haldır çalışırken, muhaberattan Ali Bey "Size mektup var" demiş. Kulaklıkla müzik dinlediğim için duymayınca omzumdan dürtmek zorunda kaldı adam.  Sıçradım, o da irkildi.

Ama elindekileri görünce o kadar sevindim ki; elimdeki işi bir tarafa, kulaklığı bir tarafa fırlatıvermişim. Epeyce bir sırıttım kendi kendime. İş arkadaşlarım nedenini anlamadı ama olsun, anlamalarını da beklemiyordum :)



İlk bayram kartlarım sevgili Fermina Daza'aanım ile sevgili Sinem'den geldi. Kartlarınızı, pullarınızı ve içindeki şiirleri; hepsini çok beğendim, çok teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Kordon'da olasım geldi şu an Sinem, özledim İzmir'i! Fermina, canım kardeşim; bize her gün bayram evet :)

Sayenizde fazla mesaiyle biten cuma günüme renk geldi. Çok mutlu oldum! Hafta içim çok yoğun olduğu ve anca eve gelip yemek yiyip yorgunluktan bayıldığım için, hafta sonumu kartlarımı yazmaya ayıracağım. Pullarım hazır! Bir aksilik olmazsa hepsi pazartesi yola çıkmış olacak :) Dilerim bayramdan önce ulaşırlar!

Yaşasın kartpostallar! Bu etkinliği düzenleyip katılan herkese teşekkürler :)

2 yorum: