16 Ekim 2012 Salı

1Q84

Arkadaşım, ben severim diye Haruki Murakami'nin 1Q84'ünü getirmiş. O gün metroyla metrobüse binemedim, kitap tuğla gibi. Bir de emanet, aman bir şey olmasın telaşı... Arkadaşın arabayla gittim eve. O ka önemsedim. Kucağımda kutsal emanet gibi tuttum yol boyunca.



Yolda uyku bastırsa, yastık yapar uyurum dedim. Sinemaya gitsem, önüme koca kafa otursa üstüne oturur, mis gibi görürüm perdeyi. Mutfaktaki dolaba boyum yetişmezse üstüne çıkar tencereyi alırım rahat rahat.

Trailer bile yapmışlar üşenmeyip. Orhan Pamuk duymasın.




Kitaba henüz başlayamadım. O cesareti kendimde bulamadım henüz. Beni neler bekliyor bilmiyorum. Ama bir başlarsam devamı gelir diye umut ediyorum. Sabırsızlık ve heyecan... Murakami de siyah kedileri seviyor, hmm, hoşuma gitti bu.


2 yorum:

  1. Sahilde Kafka ile başlayarak bir sürü kitabını okudum-ki Sahilde Kafka'yı tek geçerim-ama bu kitabı okumayacağım, kitap değil eziyet bu. Carpal tunnel sendromlu bileklerim 1 ay kullanılmaz hale gelir bunu okusam yahu:) Zaten artık Murakami de okumayacağım, yeter bence...
    Bugün bir kartpostal yolladım Fermina'ya ve sana, Antalya pullu ve Altın Portakal ilk gün damgalı. umarım yollarda başına bir iş gelmeden ulaşır.
    IQ84 için kolay gele, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da dogumgunumde "Haslanmis Harikalar Diyari ve Dunyanin Sonu" hediye gelmisti, bu da ikinci Murakami. Ama sanirim ince olandan baslayacagim... Hakkaten insanin gozunu korkutuyor bu tugla. O halde "Sahilde Kafka" da ekleyeyim listeye sevgili Leylak Dali, madem sen guzel buldun :)

      Kartpostal icin cok tesekkurler, heyecanlandim simdi :) En kisa zamanda cevap yazacagim... Bu aralar postcrossing'de sansima hep Cin, Ukrayna, Rusya :(

      1Q84 kolay gelir umarim. Sevgiler...

      Sil