2 Ekim 2012 Salı

Romantizm sektörü

Bir yandan "How I Met Your Mother" izlerken, romantik film afişi gibi bir görsel gördüm Pinterest'te. Adam, kadın ve çocuğun el izleri iç içe. Hoşuma gitti. Sevimli. Kuzenimin evinde, karısıyla onu parmak izlerinin çook büyütülmüş halini görmüştüm duvarda. Bazılarına saçma gelebilir. Bana da başta tuhaf gelmişti, ama onlar için özel bir anlamı var demek ki. 

Parmak izi görselinden düğün davetiyesi yapan da var, shutterstock'ta görmüştüm. Hatta gerçek parmak izlerinden altın kolye de yapılıyormuş. İnsanların parmak izlerinin biricik olduğu düşünülürse acayip. Pahalı da.

Romantizm sektör olmasın. İstersek eğer, biz kendimiz bir şeyler yapalım, öylesi daha eğlenceli. Özel şeyler yapmayı, bizzat uğraşmayı seviyorum ben.

2 yorum:

  1. hem zaten el emeği göz nurusu gibisi var mı ki... yok kii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa, nerelerdesin sen :)
      yok tabii, uğraşıp özel bir şey yapmak paha biçilemez bence de. şahsen pek seviyorum böylesini :)

      Sil